أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۶۹۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
به گفته کارشناس سازمان هواشناسی امروز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، قم، شمال مرکزی و شمال استان سمنان شاهد وزش باد هستیم.

به گزارش پایگاه 598، کبری رفیعی در گفت‌وگو با میزان در خصوص وقوع وزش باد شدید در پایتخت گفت: امروز به سبب وزش باد شدید به وِِیژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب که در برخی مناطق همراه با رگبار و رعدوبرق است با خیزش گردو خاک مواجه هستیم و طی امروز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، قم، شمال مرکزی و شمال استان سمنان شاهد این شرایط جوی هستیم و وزش باد شدید خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش دید، اختلال در تردد و احتمال آسیب به صنایع حساس، کشاورزی و سازه‌های موقتی نظیر سازه‌های تبلیغاتی و گلخانه‌ها و همچنین احتمال سقوط اشیاء از ارتفاع را به همراه دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه فردا همین شرایط جوی علاوه بر این مناطق برای کردستان، همدان و زنجان پیش‌بینی می‌شود، متذکر شد: تهران با وضعیت ناپداری جوی رو به رو است و در برخی ساعات روز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک را در سطح استان تهران انتظار داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها