کد خبر: ۵۰۷۴۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: غذا به عنوان رکن ایجاد قدرت در دنیا است و کشاورزان افسران خط مقدم امنیت غذایی هستند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی، مهرداد پاکار مشاور وزیر و فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سالروز پیام تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی و روز جهاد کشاورزی با اعلام پیامی در این خصوص گفت: جهاد سازندگی یادگار ارزشمند امام بزرگوار انقلاب اسلامی و شجره طیبه ای بود که به دست آن امام عظیم الشان بنیان گذاشته شد و توسط جهادگران سختکوش رشد کرد و مردم عزیزمان از میوه شیرین آن تناول کردند.

در ادامه این پیام آمده است؛ جهاد سازندگی مصداق بارز جاری شدن فرهنگ، مدیریت و روحیه جهادی در جامعه است. در این روز بزرگ، یاد سنگرسازان بی‌سنگر، شهدا و ایثارگران جهاد کشاورزی و بنیانگذار آن نهاد انقلابی را گرامی می‌داریم.

در ماه‌های آغازین انقلاب، جهاد سازندگی پیش‌قراول خدمت و حمایت از مردم محروم و با هدف کمک به توسعه و پیشرفت مناطق روستایی پا به عرصه گذاشت و در طول حیات خود با بکارگیری نیروهای داوطلب مردمی در سایه فرهنگ انقلابی، توانست نقش بسیار موثری را در فرآیند رشد و محرومیت‌زدایی جامعه و کشور ایفا کند. امروز هم وزارت راهبردی جهاد کشاورزی به عنوان تامین کننده امنیت غذایی کشور در خط مقدم و با تمام قوا در حال مجاهدت است.

بی‌شک غذا همیشه به عنوان یک رکن ایجاد قدرت در دنیا بوده و کشاورزان افسران خط مقدم آن هستند، بدین‌وسیله این روز را که یادآور مجاهدت جهادگران جهاد سازندگی است به خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و کشاورزان عزیز و مجاهد و تولید کنندگان این عرصه تبریک عرض می‌کنم، امیدوارم با لطف و عنایات خداوند متعال و با تأسی از راه شهیدان بزرگوار و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه فرهنگ و روحیه جهادی در جهت حفظ ارزش‌ها و خدمت‌رسانی به مردم عزیز، امنیت غذایی پایدار و خودکفایی محصولات کشاورزی بیش از پیش موفق و پاینده باشید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها