يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۴۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
مراحل تولید سریال«حضرت موسی(ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا با حضور سید محمود رضوی به عنوان تهیه‌کننده ادامه می‌­یابد.

به گزارش پایگاه 598، براساس اعلام گروه تولیدات ویژه سیمافیلم، سید محمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون جایگزین سید احمد میرعلایی شده است.

پی­گیری‌­های اخیر در خصوص آخرین وضعیت سریال "حضرت موسی‌(ع) " نشان می­‌دهد مرکز سیمافیلم مدتی­‌است بررسی­‌های مربوط به این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

رضوی از تهیه‌کنندگان مطرح و نام آشنای سینمای ایران است که سریال­‌هایی مانند "پرده‌­نشین" و فیلم‌­هایی هم­چون "ماجرای نیمروز"، "رد خون"، "سیانور" و "لاتاری" از جمله آثار کارنامه او به شمار می‌رود.

سریال " حضرت موسی(ع) "  در مرحله پیش­‌تولید قرار دارد و حدود ۱۸ ماه است کارگاه‌­های صحنه و لباس، دکور، جلوه­‌های ویژه، بازیگری و … با نظارت ابراهیم حاتمی‌­کیا مشغول فعالیت‌اند.

این مجموعه به همراه مجموعه "سلمان فارسی" بزرگترین سریال‌های تاریخ رسانه ملی به شمار می‌آیند.

بنابراین گزارش، مجموعه "حضرت موسی(ع) " قراربود توسط زنده‌یاد فرج الله سلحشور ساخته شود و جمال شورجه به عنوان مشاور در کنار پروژه باشد که پس از درگذشت زنده یاد سلحشور، جمال شورجه مدتی عهده‌دار آن بود و سرانجام ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان منتخب این پروژه الف ویژه شد.

چندی پیش خبر استعفای سیدمحمود رضوی از مشاوره ریاست مجلس و بازگشت او به عرصه تولید منتشر شد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها