امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۷۵۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
شبکه تماشا طی ماه‌های اخیر برای دومین بار یک سریال را در آستانه پخش از جدول خارج و سریال دیگری را جایگزین آن کرد، بعد از سریال «ساختمان پزشکان» اینبار نوبت به «ساخت ایران یک» رسید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سینما گرام: شبکه تماشا طی ماه‌های اخیر برای دومین بار یک سریال را در آستانه پخش از جدول خارج و سریال دیگری را جایگزین آن کرد، بعد از سریال «ساختمان پزشکان» اینبار نوبت به «ساخت ایران یک» رسید.

شبکه تماشا مدتی پیش و طی یک اطلاع رسانی گسترده از پخش سریال «ساختمان پزشکان» به کارگردانی سروش صحت خبر داد، اما درست یک روز مانده به پخش ، این سریال را از کنداکتور خارج و مجموعه «دردسرهای شیرین» را جایگزین آن کرد. در کمتر از دوماه این اتفاق بار دیگر و اینبار برای سریال «ساخت ایران یک» افتاد. در حالیکه سایت شبکه تماشا از مدت ها قبل از پخش این سریال در آستانه فصل تابستان خبر داده بود، اما از پخش آن منصرف شد و سریال «خوش نشین‌ها» به کارگردانی سعید آقاخانی را جایگزین کرد.

سریال «ساخت ایران یک» جز معدود تولیدات شبکه نمایش خانگی است که در زمان توزیع در این شبکه، از امکان پخش تیزر تلویزیونی برخوردار بود. سریالی که بعد از توزیع در شبکه خانگی توسط تلویزیون خریداری و پخش شد. «ساخت ایران یک» نخستین بار روی آنتن شبکه آی فیلم رفت و بعد از آن چندین نوبت از همین شبکه و شبکه پنج پخش شد.

شبکه تماشا قرار بود برای نخستین بار سریال ساخت ایران یک را پخش کند، اما مشخص نیست که چرا با وجود باز پخش‌های متعدد جلوی پخش آن گرفته شد. البته این سریال در زمان مدیریت جدید تا حالا روی آنتن نرفته بود و این احتمال وجود دارد که مدیران جدید تلویزیون با این سریال به دلیل حضور محمد رضا گلزار، فرهاد اصلانی ، بازیگران لبنانی بدون حجاب در بخش‌های خارج از کشور و… از اساس مشکل داشته باشند و مجوز پخش آن را نداده باشند.

احتمال دیگر آن است که شاید مسولان تلویزیون بر این باورند که با پخش فصل اول این سریال به شکل غیر مستقیم باعث تبلیغ فصل سوم بشوند ، از همین رو مانع پخش این سریال شده‌اند.

فصل اول سریال « ساخت ایران» در سال 1390 به کارگردانی محمد حسین لطیفی در ایران و لبنان جلوی دوربین رفت. در این مجموعه امین حیایی، محمد رضا گلزار، فرهاد اصلانی، گوهر خیر اندیش، پالما الکیک و… بازی دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها