يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۰۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
سرمربی پرسپولیس در نهایت رضایت خود را برای جدایی مهاجم ازبکستانی این تیم اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که به دلیل ضعف و کمبود بازیکن در خط حمله سرخپوشان طی هفته های گذشته با جدایی شرزود تمیروف در شرایطی که این بازیکن پیشنهاداتی از پیکان و ذوب آهن در اختیار داشت، مخالفت خود را اعلام کرده بود، اکنون به این موضوع رضایت داده است.

با توجه به جذب یورگن لوکادیا و همچنان بازگشت حامد پاکدل از مصدومیت و احتمال جذب یک مهاجم دیگر از سوی سرخپوشان، باید در انتظار این بود که شرزود تمیروف نیز به زودی از جمع سرخپوشان جدا شده و تیم جدیدش را انتخاب کند.

در حال حاضر پیکان جدی‌ترین مشتری این بازیکن محسوب می‌شود و باید دید بعد از توافق طرفین برای جدایی، تمیروف به کدام تیم منتقل خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها