يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۰۹۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی از ثبت نام بیش از ۶۸ هزار مالک خودرو لوکس در درگاه ملی خدمات الکترونیک این سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری صداوسیما، افشین خدامرادی با اشاره به اینکه تاکنون برای ۱۷۸ هزار مالک خودرو لوکس مالیات تعیین شده است، گفت: پس از ارسال پیامک اطلاع‌رسانی برای این دسته از مودیان، تاکنون بیش از ۶۸ هزار مالک خودرو لوکس برای تعیین وضع مالیات متعلقه به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir مراجعه و ثبت ‎نام کرده اند.

وی با بیان اینکه اخذ مالیات از خودروهای گران‌قیمت به استناد بند (ش) تبصره شش قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در حال انجام است، گفت: پس از تدوین آیین نامه مربوط به این ماده قانونی، اقدامات لازم برای مطالبه و وصول مالیات از دارندگان خودروهای لوکس انجام‌ گرفت و برای ۱۷۸ هزار مالک خودرو لوکس در مجموع رقمی معادل ۲۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال مالیات تعیین شده است.

معاون سازمان امور مالیاتی درباره مشمولان پرداخت مالیات بر خودرو لوکس گفت: اگر جمع ارزش خودرو‌های تحت تملک یک شخص و خودرو‌های فرزندان زیر ۱۸ سال او بیش از یک میلیارد تومان باشد، مشمول پرداخت این مالیات می شود.

وی درباره مودیانی که به مالیات تعیین شده اعتراض دارند و همچنین نحوه اعلام اعتراض آنها گفت: این دسته از مودیان برای اعتراض به مالیات خودرو‌‌‌های خود لازم است پس از ورود به درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی و ثبت نام در آن، نسبت به ثبت اعتراض که در گام چهارم مراحل پرداخت مالیات پیش بینی شده، اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها