يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۷۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
الیاس حضرتی، مدیرمسئول روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد طی یادداشتی در این روزنامه، نکات مثبتی را در مورد دولت رئیسی بیان کرده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، الیاس حضرتی، مدیرمسئول روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد طی یادداشتی در این روزنامه، نکات مثبتی را در مورد دولت رئیسی بیان کرده است. در حالی که اصلاح‌طلبان اغلب فقط تخریب و انتقاد نسبت به دولت رئیسی دارند و نه تنها نکته مثبتی در مورد این دولت نمی‌گویند، بلکه نکات مثبت را هم منفی بیان می‌کنند!

بخش‌هایی از یادداشت حضرتی در ذیل می‌آید:

*شکی در اینکه دولت فعلی و شخص آقای رئیس‌جمهوری، صادقانه سخن می‌گوید و با نیت خالص به دنبال حل مشکلات است، وجود ندارد...

*نمی‌توان انکار کرد که در برخی حوزه‌ها از جمله وزارت نیرو، کار‌ها بدون هیچ حاشیه خاصی پیش می‌رود و نیرو‌های متخصص از درون وزارتخانه به کار گرفته شده‌اند. این روند در مورد وزارت امور خارجه و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری نیز به درستی طی شد.

*دولت بحث ارتباط و فعالیت اقتصادی و تجاری را به حداکثر رساند. میزان مراودات و سفر‌ها افزایش چشمگیری پیدا کرده و دستاورد‌های فراوانی کسب شده است.

*موفقیت بعدی دولت در بحث واکسیناسیون عمومی جامعه بود.

* برخلاف بسیاری از اصلاح‌طلبان که نسبت به سفر‌های استانی انتقاد کرده و آن را نکته‌ای منفی در کارنامه دولت قلمداد می‌کنند، شخصاً از این رویکرد استقبال می‌کنم و معتقدم حضور میدانی رئیس‌جمهوری و اساساً هر مدیر دیگری، دستاورد‌های فراوانی به نفع مردم ایجاد می‌کند.

*دولت در حوزه مسائل اقتصادی و باوجود تحریم‌ها توانست سر و سامانی به نیاز‌های اجرایی و عمومی بدهد. به عنوان نمونه دولت توانست حقوق کارکنان، پرداخت یارانه‌ها و تأمین اقلام اساسی را به خوبی مدیریت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها