يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۸۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
طبق توصیه متخصصان هم اکنون بهترین واکسن برای تزریق (مخصوصا برای افرادی که در مراحل قبل واکسیناسیون، واکسن‌های مختلف از جمله ویروس کشته شده را دریافت کرده اند)، واکسن‌های پروتئینی (نوترکیب) است.

به گزارش پایگاه 598، طبق توصیه متخصصان هم اکنون بهترین واکسن برای تزریق (مخصوصا برای افرادی که در مراحل قبل واکسیناسیون، واکسن‌های مختلف از جمله ویروس کشته شده را دریافت کرده اند)، واکسن‌های پروتئینی (نوترکیب) است.

واکسن‌های پاستوکووک و نورا، واکسن‌های پروتئینی موجود در ایران هستند.

واکسن نورا با تولید بیش از ۹۲ درصد تولید آنتی بادی، در این حوزه پیش تاز است.

تمام کسانی که نوبت‌های قبل واکسن سینوفارم، برکت، آسترازنکا، پاستوکووک و... دریافت کرده اند می‌توانند این واکسن را به عنوان دز یادآور دریافت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها