أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۱۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
جوانی که در کری‌خوانی اینستاگرامی مرتکب قتل شده است با درخواست اولیای دم مبنی بر صدور حکم قصاص مواجه شده است. مقتول که پسری جوان است هدف حمله سرنشینان یک خودرو قرار گرفت و بر اثر شکستگی شدید در جمجمه جانش را از دست داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از اعتماد: جوانی که در کری‌خوانی اینستاگرامی مرتکب قتل شده است با درخواست اولیای دم مبنی بر صدور حکم قصاص مواجه شده است. مقتول که پسری جوان است هدف حمله سرنشینان یک خودرو قرار گرفت و بر اثر شکستگی شدید در جمجمه جانش را از دست داد.

تلاش برای نجات جان مرد زخمی
یک سال قبل جوانی پسرعموی زخمی‌اش را به بیمارستانی در تهران رساند و درخواست کمک کرد. او گفت چند نفر به آنها حمله کرده و پسرعمویش را زده‌اند. با انتقال مرد زخمی به داخل بیمارستان و آغاز کارهای امدادی، حراست بیمارستان پلیس را باخبر کرد. پسر جوان در بازجویی‌ها گفت: من و پسرعمویم مجید در ماشین خودمان نشسته بودیم که یک خودرو کوییک جلوی ما پیچید. سرنشینان آن چند مرد قوی‌هیکل بودند که همگی چوب داشتند. آنها به ما حمله کردند و با چوب آن‌قدر زدند که پسرعمویم بیهوش شد. من آنها را نمی‌شناختم اما پسرعمویم گفت هم‌محلی هستند.
به دنبال اظهارات این مرد ماموران پلیس به بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته خیابان پرداختند و دریافتند عامل جنایت مرد ۳۲ ساله‌ای به نام هادی است که با چوب به سر قربانی زده است؛ اما سایر  شرکت‌کنندگان در دعوا نیز چوب همراه داشتند.
با افشای این ماجرا هادی ردیابی و بازداشت شد و به درگیری دسته‌جمعی به خاطر کری‌خوانی در اینستاگرام اعتراف کرد.

کری‌خوانی منجر به قتل
متهم گفت: از مدتی قبل مجید را می‌شناختم. ما اهل یک محل بودیم. مدتی قبل سر موضوعی با هم درگیر شدیم و از هم کینه به دل داشتیم. چند روز قبل از این ماجرا او در اینستاگرام برایم استوری گذاشته و با من کل‌کل کرده بود. من هم روز بعد استوری گذاشتم؛ اما استوری را در جواب او نگذاشته بودم. مجید فکر کرده بود استوری را به خاطر او گذاشته‌ام. کل‌کل ما در فضای مجازی ادامه داشت تا اینکه آن روز من به همراه چهار نفر از دوستانم سوار بر کوییک، مجید و پسرعمویش را در خیابان دیدیم. او به ما ناسزا گفت و ما با هم درگیر شدیم. در آن دعوا ما همگی چوب در دست داشتیم که دعوا بالا گرفت و من یک ضربه به سر مجید زدم؛ اما قصد کشتن او را نداشتم و فقط می‌خواستم او را ادب کنم تا در فضای مجازی با من کل‌کل نکند.
به دنبال اعتراف‌های هادی، چهار همدستش نیز به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل بازداشت شدند و پرونده آنها با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا هادی به اتهام قتل و سایرین به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل به‌ زودی در دادگاه محاکمه شوند.

این در حالی است که پدر و مادر قربانی از طرف خود و نوه خردسال‌شان درخواست قصاص کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها