کد خبر: ۵۱۳۲۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
علیرغم مصوبه وزارت علوم؛
علیرغم اعلام وزارت علوم مبنی تمدید مهلت دفاع از پایان‌نامه دانشجویان شرکت‌کننده در مراسم اربعین حسینی تا پایان مهر ماه، برخی دانشگاه‌های کشور از این مصوبه اعلام بی‌اطلاعی کرده‌اند.

اظهار بی‌اطلاعی برخی دانشگاه‌های کشور از مصوبه تمدید پایان نامه دانشجویان شرکت‌کننده در مراسم اربعین حسینی

 

به گزارش پایگاه خبری 598، علیرغم اعلام وزارت علوم مبنی تمدید مهلت دفاع از پایان‌نامه دانشجویان شرکت‌کننده در مراسم زیارت اربعین حسینی تا پایان مهر ماه، برخی دانشگاه‌های کشور از این مصوبه اعلام بی‌اطلاعی کرده‌اند.

عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در برنامه تلویزیونی «در مسیر حسین» از تمدید مهلت دفاع از پایان نامه‌ها در ایام اربعین خبر داد و گفت: زمانی که رویداد اربعین را داریم، مصادف با زمان بازگشایی دانشگاه‌ها است و هم‌چنین تعدادی از دانشجویان درگیر دفاع از پایان‌نامه یا رساله دکتری خود هستند.

وی اضافه کرد: به همین منظور با معاونت آموزشی وزارتخانه و دانشگاه‌ها هماهنگ کردیم که مدت زمان دفاع از پایان نامه و رساله‌ها تا آخر مهرماه تمدید شود. برهمین اساس، دانشجویانی که قصد عزیمت به این سفر معنوی را دارند دچار مشکل نشوند. علاوه بر این، غیبت دانشجویان در کلاس‌ها در ایام اربعین موجه تلقی می‌شود.

با این حال تماس مخاطبان و پیگیری‌ها حاکی از بی‌اطلاعی برخی دانشگاه‌های کشور از چنین مصوبه‌ای است. در همین خصوص معاونت آموزش یکی از دانشگاه‌های تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری 598، اجرای چنین مصوبه‌ای را منوط به ابلاغیه مکتوب وزارت علوم به دانشگاه‌ها دانست.

معاونت آموزش این دانشگاه با بیان این که تاکنون هیچ مصوبه‌ای در خصوص تمدید مهلت دفاع از پایان‌نامه دانشجویان از سوی وزارت علوم به دانشگاه‌ها ابلاغ نشده است، تصریح کرد: در صورتی که این مصوبه پس از روز بیست و ششم شهریور ماه روز اربعین به دانشگاه‌ها ابلاغ شود؛ همچنان قابلیت اجرا خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها