أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۴۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
نیروهای حشد شعبی عراق طرحی خصمانه علیه امنیت عراق و زیارت اربعین تحت رهبری حزب منحله بعث را در چهار استان عراق ناکام گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از سایت لبنانی العهد، نیروهای حشد شعبی عراق طی عملیات پیشدستانه گسترده‌ای با عنوان(بازدارندگی دوم) یک طرح تحت رهبری حزب منحله بعث که امنیت عراق و زیارت اربعین را هدف گرفته بود ناکام گذاشتند.

حشد شعبی در بیانیه‌ای گفت، این عملیات ساعت یک بامداد امروز (پنجشنبه) تحت نظارت رئیس ستاد سازمان حشد شعبی عراق و با تلاش‌های اطلاعاتی بالا، پیگیری‌های دقیق و پس از اخذ تاییدیه‌های قضایی انجام شد.

عملیات مذکور، این طرح را که برای اجرا در استان‌های (کربلا، بابل، المثنی و الدیوانیه) برنامه‌ریزی شده بود، خنثی و شبکه‌ متشکل از اعضای آن را منهدم کرد. همچنین با بازداشت‌شدگان طبق رویه‌های قانونی برخوردهای لازم صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، جزئیات عملیات متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیشتر منابع عراقی اعلام کرده بودند که سازمان حشد شعبی عراق روند تامین امنیت زائران را آغاز کرده است.

خنثی سازی طرح حزب بعث علیه امنیت عراق در اربعین

خنثی سازی طرح حزب بعث علیه امنیت عراق در اربعین

خنثی سازی طرح حزب بعث علیه امنیت عراق در اربعین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها