أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۴۰۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
در پی درگیری‌های اخیر میان ارمنستان و آذربایجان، ایروان از آتش بس میان طرفین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از جهان نيوز، طبق اعلام شبکه خبری دویچه وله آلمان، پس از دو روز گلوله باران در نزدیکی منطقه ناگورنو قره‌باغ، مقامات امنیتی ارمنستان از آتش بس خبر دادند.

«آرمن گریگوریان» دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان اواخر شب گذشته در پیامی تلویزیونی گفت: با مشارکت جامعه بین الملل، آتش بسی در این زمینه حاصل شده است.

او همچنین اعلام کرد این آتش بس از ساعت ۸ شب به وقت محلی (۱۶ به وقت گرینویچ) چهارشنبه شب اجرایی شده است.

اظهارات این مقام ارمنستانی در حالی بیان شده است که وزارت دفاع آذربایجان این آتش بس را تأیید نکرده است. گفتنی است دو کشور ارمنستان و آذربایجان همدیگر را به اقدامات تحریک آمیز اولیه که به دو روز گلوله باران و بیش از ۱۵۰ سرباز قربانی منجر شد، متهم می‌کنند.

پیش از این روز گذشته «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان گفته بود نیرو‌های آذربایجان ۱۰ کیلومتر از خاک ارمنستان را در طول این درگیری‌ها اشغال کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها