يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۵۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
روابط عمومی مجموعه تئاتر شهراعلام کرد، تمامی آثار نمایشی که در تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر روی صحنه هستند از امروز پنچشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ تا پایان روز سه شنبه ۵ مهر ماه ۱۴۰۱ اجرایی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تمامی آثار نمایشی که در تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر روی صحنه هستند از امروز پنچشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ تا پایان روز سه شنبه ۵ مهر ماه ۱۴۰۱ اجرایی ندارند.

در متن اطلاعیه روابط عمومی مجموعه تئاترشهر آمده است: «نمایش های «پدر» به کارگردانی آروند دشت آرای در تالار اصلی، «شفیره» به کارگردانی مهدی شاه پیری و «سگ ها و استخوان های مادرم» به کارگردانی مژگان خالقی در تالار چهارسو، «سفید» به کارگردانی صادق برقعی در تالار قشقایی و همچنین نمایش «بین دو در» به کارگردانی زیبا خادم حقیقت در کارگاه نمایش روزهای پنجشنبه ۳۱ شهریور و جمعه اول مهرماه نظر به تاکید مدیر کل هنرهای نمایشی و رئیس مجموعه تئاتر شهر مبنی بر حفظ امنیت و سلامتی کامل تماشاگران فرهیخته و هنرمندان گرانقدر تئاتر روی صحنه نخواهند رفت.

تعطیلی تالارهای نمایشی تئاتر شهر از روز ۳ تا ۵ مهر ماه ۱۴۰۱ به دلیل همزمانی با فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت امام رضا (ع) و احترام به این ایام صورت گرفته است.

مدیریت تئاتر شهر از گروه های محترم نمایشی و تماشاگران ارجمندی که طی روزهای گذشته نهایت همراهی و همدلی را با کارکنان تلاشگر این مجموعه انجام دادند، صمیمانه قدردانی کرده و از پروردگار مهربان آرزومند روزهایی سرشار سلامتی و موفقیت روز افزون برای دوستداران هنر نمایش است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها