أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۴۶۲۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۰۴ مهر ۱۴۰۱
صدر اعظم آلمان درباره هرگونه رویارویی میان ناتو و روسیه هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از الجزیره، اولاف شولتس صدر اعظم آلمان درباره هرگونه رویارویی میان ناتو و روسیه هشدار داد.

وی در گفتگو با نیویورک‌تایمز تاکید کرد: آلمان مایل به ارسال تانک به اوکراین نیست زیرا اقدامی خطرناک است که می‌تواند به افزایش تنش‌ها بیانجامد.

وی با بیان اینکه هرگونه جنگ بین ناتو و روسیه فاجعه‌بار خواهد بود، افزود: برلین از کی‌یف حمایت می‌کند اما به شکلی که موجب جنگ بین روسیه و ناتو نشود.

پیش از این هم وزیر امورخارجه مجارستان جامعه جهانی را نسبت به وقوع جنگ جهانی سوم درصورت تقابل مستقیم ناتو با روسیه برحذر داشت.

جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم گفت: ما در جنگ اوکراین اکنون به لحظه خطرناکی رسیده ایم، قطعاً لحظه خطرناکی است چراکه ارتش روسیه به گوشه‌ای رانده شده و واکنش پوتین به تهدید استفاده از تسلیحات اتمی بسیاری «بد» است؛ اتحادیه اروپا باید تهدید پوتین در استفاده از تسلیحات اتمی در جنگ اوکراین را جدی بگیرد؛ وقتی فردی می‌گوید این بلوف نیست، باید آنرا جدی گرفت.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه ۳۰ شهریورماه در جریان نطق تلویزیونی با اعلام بسیج بخشی از نیروهای روسی در سراسر کشور گفت: هدف غرب تضعیف، تفرقه افکنی و در نهایت نابودی کشور ما است. آنها مستقیم می‌گویند که در ۱۹۹۱ آنها قادر به از هم پاشیدن شوروی بودند و حالا زمان برای خود روسیه فرا رسیده است.

رئیس جمهوری روسیه هشدار داد: کسانی که روسیه را تهدید هسته‌ای می‌کنند، جهت باد به سمت خودشان برمی‌گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها