أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۴۶۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۴ مهر ۱۴۰۱
اصلاحات گسترده‌ای برای تبدیل دوره سربازی به دوران رشد، تعالی و توانمندسازی جوانان ایران انجام شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح پیامی را در خصوص موضوع سربازی در صفحه شخصی خود در روبیکا منتشر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر کشوری برای دفاع و حراست از تمامیت ارضی، استقلال سیاسی و اقتصادی خویش نیازمند یک نیروی قدرتمند دفاعی است. بخش اعظم این مهم در بسیاری از کشورها، از جمله کشور عزیزمان ایران توسط جوانان برومند با عنوان سرباز تأمین می‌شود.

ایران اسلامی حضور حماسی بیش از سه میلیون جوان غیور این مرز و بوم در لباس مقدس سربازی و تقویم هزاران شهید و جانباز را در دفاع مقدس و پس از آن فراموش نخواهد کرد.

تغییرات مستمر و گسترده‌ای که پس از انقلاب اسلامی در حوزه خدمت وظیفه عمومی صورت گرفته است، علاوه بر ارتقا توان دفاعی کشور بهره‌های ملموس و قابل توجه نظیر استقلال، خودباوری، قناعت نظم‌پذیری، قانون‌گرایی، ایثار و بردباری برای جوانان به همراه داشته است.

اینجانب اعلام می‌دارم که ستاد کل نیرو‌های مسلح، ضمن تأکید بر حفظ ساختار خدمت وظیفه عمومی، به همراه سازمان‌های نیرو‌های مسلح اصلاحات گسترده‌ای را برای به‌کارگیری مؤثر کارکنان وظیفه در مأموریت‌های اصلی و مرتبط با عرصه‌های نظامی، دفاعی، امنیتی و انتظامی کشور و همزمان خوشایندسازی محیط خدمت و تبدیل دوره خدمت وظیفه عمومی به دوران رشد، تعالی و توانمندسازی جوانان ایران اسلامی انجام داده و در آینده نیز خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها