يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۶۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۰۴ مهر ۱۴۰۱
مدیرکل دفتر صادرات گمرک، طی بخشنامه‌ای به همه واحدهای ستادی و گمرکات صادرات تایر را با رعایت همه قوانین و مقررات، آزاد اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی اکبر شامانی، مدیرکل دفتر صادرات گمرک جمهوری اسلامی، طی بخشنامه‌ای به همه واحدهای ستادی و گمرکات اجرایی اعلام کرد که صادرات تایر آزاد شده است. 

 

در این بخشنامه‌ به ‌همه واحدهای ستادی و گمرکات اجرایی آمده است: پیرو بخشنامه شماره 206.97.741500 مورخ 1401.6.21 درخصوص ممنوعیت برخی اقلام صادراتی از جمله انواع لاستیک سبک و سنگین به پیوست تصویرنامه شماره 60.155798 مورخ 1401.6.23 دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت موضوع رفع ممنوعیت صادرات تایر منضم به نامه شماره 60.145419 مورخ 1401.6.3 معاون معادن و فرآوری مواد وزارتخانه مزبور و نامه شماره 401.6008 مورخ 1401.5.24 انجمن صنفی صنعت تایر جهت اقدام وفق مفاد نامه با رعایت کلیه قوانین و مقررات و ضوابط جاری ارسال می‌شود. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها