أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۴۶۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۰۴ مهر ۱۴۰۱
شبکه الجزیره ادعا کرد که وزارت خارجه آلمان سفیر ایران در این کشور را احضار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایسنا، شبکه قطری الجزیره به نقل از سخنگوی وزارت خارجه آلمان مدعی شد که این وزارتخانه سفیر جمهوری ایران در این کشور را به دلیل اعتراضات اخیر ایران احضار کرده است.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اخیرا در پستی اینستاگرامی نوشت: رویکرد دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی و ملت ایران، همواره توأم با نفاق و معیارهای دوگانه بوده است.

در اغتشاشات اخیر، رهبران سیاسی آمریکا و بعضا اروپا، رسانه های آنان و نیز رسانه های فارسی معاند مورد حمایت غرب، از یک رخدادِ غم انگیزِ در حال بررسی سوءاستفاده کردند و با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند، اما حضور میلیونها نفر از ملت در خیابان‌ها و میادین کشور در حمایت از نظام و کشورشان و مخالفت قاطع با آشوب و اغتشاش را نادیده گرفتند و یا کوچک شمردند.

بی شک جنگِ شناختی و ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران، این بار نیز در کنار صدها پرونده شکست های مفتضحانه آنان در تاریخ ثبت خواهد شد.

مدعیان دفاع از حقوق ملت ایران، بهتر است شعارهای دروغین و نخ نمای خود را کنار گذاشته و به چند دهه تحریم های ظالمانه و ضدبشری علیه ملت ایران پایان دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها