أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۴۷۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۶ مهر ۱۴۰۱

پایگاه 598: سال‌ها قبل که با فراگیر شدن پیام رسان‌ها از وبلاگ‌های شخصی به کانال‌های تلگرامی کوچ کردیم، بعضی از دوستان نکته سنج نوشتند: «تلگرام؛ زندانی به وسعت چند میلیون کاربر!»

مقصودشون این بود که با رها کردن سایت و وبلاگ، فضای اینترنت کم‌کم از محتوای تولیدی مؤلفین ایرانی تهی شده و ارتباط ما با «دنیای بی‌تلگرام‌ها» قطع میشه.

امروز که دیدم ایتا هم محتوای کانال‌های عمومی‌ش رو، در بستر وب منتشر کرد، خوشحال شدم. این فرصت، بیش از همه برای اهل قلم و صاحبان محتوای تولیدی در ایتا ارزشمند و مغتنمه.

تا امروز گلایه ما این بود که فضای ایتا محدود شده به چند میلیون کاربر عمدتا انقلابی و در چنین فضای ایزوله‌ای نمیشه با دنیا ارتباط گرفت.

بسم‌الله، این سد شکسته شد.

خیلی از دوستان انقلابی و فعالان رسانه‌ای، دل خوشی از اینستاگرام و سیاست‌های استکباری‌ش ندارن و صرفا بخاطر حضور اغلب افراد جامعه در این شبکه‌ها فعالیت می‌کنن.

حال که بخاطر شرایط این روزها از اینستاگرام و مابقی شبکه‌های صهیونیستی دور شده‌ایم، خوبه یه نگاه جدی‌تر به کانال‌داری و تولید محتوا در ایتا داشته باشیم. با این کار جدید ایتا، همه کاربرای اینترنت در دنیا می‌تونن مخاطب کانال ما باشن. بدون نیاز به نصب ایتا یا ثبت نام در اون.

امیدوارم ایتا هم روی این طرح کار کنه و قابلیت‌هاش رو بهبود بده. حضور در نتایج جستجوی گوگل و بقیه موتورهای جستجو و دریافت حق‌السهم از محتوای تولید شده در شبکه‌های اجتماعی از جمله حقوق کانال‌هاست که هم مدیرای پیام‌رسان و هم اپراتورهای اینترنت باید به دنبال ادای اون باشن.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها