أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۵۴۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۹ مهر ۱۴۰۱
بر اساس اعلام مدیرعامل این سازمان پرداخت معوقات از آبان ماه شروع می شود و تا اسفند ادامه دارد. بنابراین پرداخت یکجا معوقات که خواست بازنشستگان بود منتفی شد.

به گزارش پایگاه 598، با اعلام روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، تامین اجتماعی بالاخره نحوه پرداخت معوقات بازنشستگان را اعلام کرد. بر اساس اعلام مدیرعامل این سازمان پرداخت معوقات از آبان ماه شروع می شود و تا اسفند ادامه دارد. بنابراین پرداخت یکجا معوقات که خواست بازنشستگان بود منتفی شد.

به گفته میرهاشم موسوی موانعی که برای افزایش حقوق سایر سطوح به ۳۸ درصد بعلاوه ۵۱۵ هزار تومان وجود داشت، بر اساس مصوبه وزرای عضو هیأت‌امنای تأمین‌اجتماعی برداشته شد و حقوق شهریور ماه این را با اعمال افزایش ۳۸ درصد بعلاوه ۵۱۵ هزار تومان پرداخت کردیم. در مهرماه نیز حقوق بازنشستگان را به همین منوال و با اعمال افزایش پرداخت خواهیم کرد. ۵ ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان را هم داریم که برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم که ۵ ماه معوقه را از آبان ماه تا پایان اسفند پرداخت کنیم.

موسوی با اشاره به اینکه افزایش حقوق انجام شده برای مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تأمین‌اجتماعی هر ماه حدود ۲۶۰۰ میلیارد تومان بار مالی جدید ایجاد می‌کند و سالیانه حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت به نظر می رسد دلیل پرداخت معوقات به صورت تدریجی از آبان بار مالی زیاد آن باشد و معوقات ۵ ماهه ابتدایی سال که برای هر بازنشسته حداقل ۵ میلیون تومان در ماه است ظرف ۵ ماه آخر سال تسویه می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها