أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۴۰۱
زمان انتشار: ۲۳:۲۸     ۰۸ آبان ۱۴۰۱
عصر دوشنبه برگراز می شود؛
آئین گرامیداشت شهید مدافع امنیت، طلبه بسیجی آرمان علی وردی فردا در محل شهادت این شهید والامقام برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری ۵۹۸؛ این شهید عالیقدر در جریان اغتشاشات روزهای اخیر مظلومانه و غریبانه به دست جمعی از وحوش آشوبگر و حیوان صفت افتاده و به طرز وحشیانه ای شکنجه و پس از آن به مقام والای شهادت رسید. 

آنچه نام این شهید سرافراز را زبانزد خاص و عام کرد، اوج ولایتمداری او در هنگامی بود که زیر شکنجه های وحشیانه و داعش گونه فرزندان شیطان و مزدوران محور غربی - عربی - عبری هم حاضر نشد به والی امرش اهانتی شود. او مظلومانه و غریب به دست شقی ترین انسان نماهای پلید در خون خود غلتید تا همه اهالی فتنه و ایادی مزدورشان بدانند تا فرزندان امام خامنه ای زنده اند هرگز دستان پلید داعشی ها و سلطنت طلب ها و منافقان کوردل و تجزیه طلب به خاک پاک سرزمین مان نخواهد رسید.


مراسم بزرگداشت این شهید مجاهد و مدافع مظلوم امنیت فردا دوشنبه ساعت 19 در محل شهادت شان در شهرک اکباتان، فاز یک، خیابان ورزش، مزار شهید گمنام با حضور اهالی اکباتان، مردم ولایتمدار و انقلابی و هیئت عشاق المهدی(عج) و با مداحی حاج سعید حدادیان برگزار خواهد شد.

علاقه مندان و عاشقان حریم ولایت و مردم انقلابی و آحاد ملت فهیم ایران اسلامی و همشهریان می توانند به پاسداشت مقام شامخ شهدا در این مراسم معنوی حضور بیابند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها