يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۶۷۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۱۴ آبان ۱۴۰۱
جواد فروغی مدال طلایش را به آرتین سرایداران اهدا کرد
قهرمان تیراندازی المپیک توکیو یکی از مدال‌هایش را به آرتین سرایداران هدیه کرد.

به گزارش پایگاه 598، جواد فروغی، قهرمان تیراندازی ایران در المپیک توکیو، پس از پایان همایش ملی تجلیل از والدین قهرمانان ورزش کشور، با حضور در منزل خانواده آرتین سرایداران، مدال طلای خود و همچنین پیراهن تیم‌ ملی تیراندازی را به نمایندگی از ورزشکاران کشور به آرتین هدیه داد.

فروغی: جبهه‌گیری غلط ممنوع
ملی‌پوش تیراندازی کشورمان همچنین گفت: به ‌عنوان یک ورزشکار از چهره‌های ورزشی، کسانی که متأسفانه جبهه‌گیری نامناسب در شرایط کنونی داشتند، می‌خواهم از این کار دست بردارند. جواد فروغی پس از اهدای مدال و پیراهن تیم ‌ملی تیراندازی به آرتین سرایداران، اظهار داشت: از زمانی که از این اتفاق باخبر شدم، حس انزجار شدیدی داشتم و سنگینی زیادی‌ روی قلبم احساس می‌کردم. فکر کردن به اینکه این کار را یک انسان انجام داده است؛ اینکه به یک محیط زیارتی وارد شده که زن و کودک غیرمسلح حضور دارند، برای من بسیار سخت بود. وی افزود: خیلی دوست داشتم در نخستین فرصت کنار آرتین حاضر شوم و خوشبختانه به همایش دامان در شیراز دعوت شدم. خوشحالم که این فرصت فراهم شد تا خدمت خانواده آرتین حاضر شوم. شب گذشته با آرتین دیدار کردم و هم حضوری به خانواده‌ او تسلیت گفتم و هم به‌عنوان یک وظیفه مدال و پیراهن تیم ‌ملی را به آرتین تقدیم کردم. دارنده مدال طلای المپیک توکیو تصریح کرد: امیدوارم روزی آرتین آنچنان برومند شود که پیراهن تیم ‌ملی اندازه او شود و با لیاقت و حمیت خود عضو تیم ‌ملی در هر رشته‌ای که علاقه دارد، شود. وی در پایان خطاب به سایر ورزشکاران گفت: به‌عنوان یک ورزشکار از چهره‌های ورزشی، کسانی که متأسفانه جبهه‌گیری نامناسب داشتند، می‌خواهم از این کار دست بردارند و عزیزانی هم که تمایل به اینگونه اقدامات دارند خود را بروز بدهند و در این اوضاع، موضع و موقعیت خود را به‌صورت صریح و قاطع اعلام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها