کد خبر: ۵۱۷۵۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۱ آذر ۱۴۰۱
مسجد جامع السلام مسقط به عنوان بزرگ‌ترین مسجد شیعیان در عمان در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع با 12 هزار و 820 متر مربع بناء احداث و طی مراسمی با حضور آیت‌الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مرکز خبر حوزه، دوشنبه شب طی مراسمی با حضور وزیر اوقاف عمان محمد بن سعید المعمری و آیت الله اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام مسجد جامع السلام بزرگترین مسجد شیعی عمان افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از علمای شیعه و سنی عمان و شماری از علمای شیعه کشورهای عربی برگزار گردید فؤاد الساجوانی، قبیله اللواتیه عمان و وزیر کشاورزی سابق این کشور لوح یادبود این مسجد را به وزیر اوقاف عمان اهداء کرد.

 

مسجد جامع السلام مسقط در زمینی به مساحت سی هزار متر مربع با ۱۲۸۲۰ متر مربع بناء به همت اداره اوقاف اللواتیه عمان احداث و دوشنبه شب طی مراسمی افتتاح شد.

طبق اعلام روابط عمومی مسجد جامع السلام مسقط، قرار است سه شنبه شب آئین رونمایی از کتاب "المسجد فی فقه النظام الاسلامی" به قلم آیت الله اراکی با حضور رئیس اوقاف اللواتیه عمان و سفیر جمهوری اسلامی ایران و جمعی از علمای شیعه و سنی این کشور برگزار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها