أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۷۶۷۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۰۳ آذر ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت گاز قم در مراسم گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج در طول سال‌های طولانی خدمات شایان توجه و گسترده‌ای را به انقلاب اسلامی و کشور خصوصا در مقاطع حساس انجام داده است، هر چه می‌گذرد و هر روز اهمیت و عظمت این نهاد انقلابی بیشتر احساس می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان، امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران که در نمازخانه این شرکت برگزار شد، گفت: هفته بسیج بهانه‌ای است برای اینکه یاد و خاطره دلاورمردان بسیجی را از زمان تشکیل این شجره طیبه تا زمان دفاع مقدس و پس از آن تا هم اکنون که بسیجیان در دفاع از امنیت خوش درخشیدند، گرامی بداریم.

وی افزود: بسیج تجلی اراده عاشقان خداوند متعال و فرهنگ اهل بیت(ع) است و همچنین محل حضور ارادتمندان امام راحل(ره) و وخط نورانی ولایت و این کشور حسینی است.

خوش‌لهجه با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج، خدمتگزار ملت ایران» نامگذاری شده است، اضافه کرد: همه این واقعیت را لمس کرده‌ایم که بسیج حقیقتا یک شجره طیبه و بزرگترین هنر امام راحل(ره) بود، با تدبیر ایشان در اولین روزهای انقلاب تشکیل شد و در طول این سال‌های طولانی خدمات شایان توجه و گسترده‌ای را به انقلاب اسلامی و کشور خصوصا در مقاطع حساس انجام داده است، هر چه می‌گذرد و هر روز اهمیت و عظمت این نهاد انقلابی بیشتر احساس می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان قم سپس با بیان اینکه در صنعت نفت و گاز هم هر جایی تفکر بسیجی به میدان آمده خدمات گسترده‌ای انجام شده است، افزود: لازم است آماری ارائه کنم که تبیین آن برای جامعه خصوصا جوانان که از ما درباره دستاوردهای انقلاب سوال می کنند، ضروری است. قبل از انقلاب تولید گاز 5 میلیون مترمکعب در روز بود که امروز به یک میلیارد متر مکعب رسیده است و این تحول عظیم حاصل تفکر بسیجی در این صنعت است.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته وزیر نفت درباره افزایش فروش نفت در یک سال اخیر، اظهار کرد:  اگر در یک سال اخیر هم تحولی در بحث فروش نفت اتفاق افتاده حاصل حاکم شدن تفکر بسیجی بر مدیریت وزارتخانه است، در حالی که کمتر از دو سال قبل مسئولین حاکم بر این وزارت خانه اظهار می کردند اگر کسی بتواند یک قطره نفت صادر کند، ما به او نفت می‌دهیم.

خوش‌لهجه تصریح کرد: اگر این اتفاق تحولی امروز عملیاتی شده و آن حرف محقق شده نباید شک داشته باشیم که حاصل تفکر بسیجی در صنعت نفت و در راس دولت، روحیه جهادی رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور 5 شهر و یک روستا دارای شبکه گاز بودند در حالی که هم اکنون به 1221 شهر و نزدیک به 38 هزار روستا گازرسانی شده است، اضافه کرد: خطوط انتقال که گاز را از یک نقطه کشور به نقاط دیگر منتقل می‌کنند، از یک خط لوله به 10 خط لوله سراسری افزایش پیدا کرده است و از 2500 کیلومتر به 38 هزار کیلومتر رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان قم در پایان گفت: این‌ها خدماتی است که به برکت انقلاب اسلامی انجام شده اما ما مدعی هستیم که باید از خود بپرسیم ما برای انقلاب چه کرده‌ایم؟ امید داریم در گام دوم انقلاب اسلامی به همت جوانان بسیجی بتوانیم تحولی همه جانبه ایجاد کنیم و زمینه‌ساز ایجاد تمدن پیشرفته اسلامی که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم فرمودند، بشویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها