أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۷۹۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۰۸ آذر ۱۴۰۱
مراسم استقبال رسمی رئیس جمهور از «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق در مجموعه تاریخی-فرهنگی سعدآباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق،«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق صبح امروز - سه شنبه - در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی به منظور گفت و گو با مسئولان جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد و در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار گرفت.

مراسم استقبال رسمی از السودانی که در سومین سفر خود در کسوت نخست وزیر عراق به تهران سفر کرده است، روز سه‌شنبه با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در مجموعه فرهنگی سعدآباد برگزار شد.

در این مراسم ابتدا سرود ملی دو کشور ایران و عراق نواخته شد و نخست وزیر عراق و رئیس جمهور ایران از یگان‌های نظامی حاضر در میدان سان دیدند و هیات های عالی رتبه دو کشور به یکدیگر معارفه شد.

پس از آیین استقبال رسمی، مذاکرات دوجانبه آیت الله رئیسی و السودانی آغاز می‌شود و هیات های اقتصادی و سیاسی دو کشور نیز درباره موضوعات و همکاری های دوجانبه و منطقه ای گفت و گو خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها