أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۰۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۸ آذر ۱۴۰۱
با توجه به تداوم آلودگی هوا در روز سه شنبه، در راستای حفظ سلامتی دانش آموزان عزیز، آموزش در تمام مدارس ابتدایی شهر تهران در روز چهارشنبه نهم اذرماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در کلیه مدارس ابتدایی پایتخت، آموزش در روز چهارشنبه نهم آذرماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود؛ لذا با توجه به تداوم آلودگی هوا در روز سه شنبه، در راستای حفظ سلامتی دانش آموزان عزیز، آموزش در تمام مدارس ابتدایی شهر تهران در روز چهارشنبه نهم اذرماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی خواهد بود.

شایان ذکر است کلیه مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی تهران فردا چهارشنبه نهم آذرماه ۱۴۰۱ تعطیل خواهند بود و سایر مقاطع تحصیلی به صورت حضوری فعالیت آموزشی خواهند داشت.

گفتنی است اجرای برنامه‌های ورزشی و فعالیت بدنی دانش آموزان در زنگ ورزش، هوای آزاد و فضای باز ممنوع است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها