أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۸۰۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۹ آذر ۱۴۰۱
بانک ملت از داوطلبان عضویت در هیات مدیره در سال 1402 دعوت کرد تا با در دست داشتن مدارک لازم به اداره کل حسابداری مالی این بانک مراجعه کنند.
به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روابط عمومی بانک ملت، انتخاب اعضای هیات‌مدیره  این بانک در سال 1402 در دستور جلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده قرار دارد و با توجه به اینکه اعضای هیات‌مدیره باید از میان اشخاص حقیقی سهامدار تعیین و انتخاب شوند و اسامی داوطلبان عضویت در هیات‌مدیره نیز باید برای تأیید صلاحیت به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اعلام و پس از تأیید، برای رأی گیری به مجمع مذکور معرفی شوند، هیات مدیره بانک ملت از تمامی سهامداران متقاضی عضویت در هیات‌مدیره که دارای شرایط احصا شده در ماده 63 اساسنامه بانک هستند، دعوت می کند حداکثر تا روز 8 بهمن ماه 1401 با همراه داشتن مدارک لازم به اداره امور سهام این بانک واقع در تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از تقاطع انقلاب، شماره 1443، ساختمان اداره کل حسابداری مالی بانک ملت، طبقه اول مراجعه کنند.
بر اساس این گزارش، ارائه تأییدیه کتبی از سوی حداقل 5 درصد سهامداران بانک، اصل و تصاویر شناسنامه و کارت ملی و تکمیل فرم ثبت‌نام اعلام داوطلبی و ارائه مدارک موردنیاز مندرج در فرم یادشده، مدارک لازم برای ثبت نام  عضویت در هیات مدیره بانک ملت اعلام شده است.
بر این اساس، داوطلبان برای آگاهی از شرایط عضویت در هیات‌مدیره(مفاد ماده 63 اساسنامه بانک ملت) می‌توانند به وب‌سایت اینترنتی این بانک به نشانیwww.bankmellat.ir یا سامانه کُدال به نشانی www.codal.ir مراجعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها