يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۲۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۴ آذر ۱۴۰۱
جلسه رأی اعتماد به آقای بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه رأی اعتماد به مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی چهارشنبه هفته آینده 23 آذر ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهعادی راه زودتر از این تاریخ هم امکانپذیر است و منع قانونی ندارد، اما تعیین این زمان برای برگزاری جلسه رأی اعتماد به درخواست آقای بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بوده است.

دولت در نامه‌ای به مجلس مهرداد بذرپاش را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای کسب رأی اعتماد معرفی کرده که نامه معرفی این وزیر پیشنهادی در جلسه علنی روز گذشته مجلس اعلام وصول شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها