أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۲۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۴ آذر ۱۴۰۱
پس از برگزاری مراسم قرعه کشی و معرفی نخستین برندگان پیش بینی مسابقات جام جهانی بانک پلاس، با برگزاری مراسم قرعه‌کشی، برندگان دومین و سومین مرحله این مسابقات با حضور نمایندگان بانک ملت برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روابط عمومی بانک ملت، بر این اساس تعداد 130 نفر برنده خوش‌شانس این مرحله به شرح ذیل مشخص گردیدند:
برندگان انجام تراکنش در سرویس‌های منتخب
تعداد 20 نفر دارای بالاترین امتیاز انجام تراکنش به صورت مستقیم و تعداد 50 نفر بر اساس شیوه قرعه‌کشی گوی‌و‌گردونه انتخاب شدند. تعداد برندگان از طریق این روش، در مرحله بعدی نیز 50 نفر، و در مراحل سوم و چهارم به 80  نفر خواهد رسید.
برندگان پیش‌بینی مسابقات
تعداد 20 نفر دارای بالاترین امتیاز پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی به‌صورت مستقیم و تعداد 40 نفر بر اساس شیوه قرعه‌کشی گوی‌و‌گردونه انتخاب شدند. تعداد برندگان از طریق این روش، در مرحله بعدی به 50 نفر، مرحله چهارم 60 نفر و تا زمان آخرین قرعه‌کشی به 100 نفر خواهد رسید.
در همین راستا اطلاع‌رسانی به برندگان به منظور دریافت جوایز، از طریق شبکه اجتماعی سامانه بانک‌پلاس صورت پذیرفته و جوایز مربوطه به حساب‌های ایشان واریز خواهد شد. همچنین اسامی برندگان در هر مرحله، از طریق منوی جام جهانی- تب‌ قرعه‌کشی قابل مشاهده است.
شایان توجه است تا پایان مسابقات جام‌جهانی فوتبال 2022، 9 مرحله قرعه‌کشی دیگر نیز انجام می‌شود و در مجموع 950 جایزه صدمیلیون ریالی و 10 جایزه پانصدمیلیون ریالی به کاربران سامانه بانک‌پلاس اهدا خواهد شد.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به بخش قوانین و مقررات در منوی پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی سامانه بانک‌پلاس مراجعه کنند.
دریافت و نصب اپلیکیشن بانک پلاس:bplus.bankmellat.ir
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها