أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۱۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۲۹ آذر ۱۴۰۱
این قول را می‌دهم ظرف یک الی ۲ ماه آینده کمبود دارو در این چند قلم دارویی جبران شود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از میزان، خانه ملت، بهرام عین اللهی درباره اقدامات انجام شده برای جبران کمبود دارو در کشور، عنوان کرد: در حال حاضر ۹ هزار و ۶۰۰ قلم دارو در داروخانه‌ها داریم و داروخانه‌ها مملو از دارو بوده ولی ممکن است تنها چند قلم دارو با کمبود مواجه شود که همواره نیز چنین مشکلاتی در کشور وجود داشته و مربوط به این دولت نیست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: کمبود دارویی که اخیرا ایجاد شد، مربوط به آنتی بیوتیک و سرم بود و علت کمبود این دو قلم دارویی نیز این بود که ما با یک آنفولانزای زودرس مواجه شدیم.

وی اضافه کرد: همین معضل در برخی کشورهای پیشرفته مثل آمریکا و کانادا نیز وجود دارد چرا که آنفولانزای زودرس باعث بالا رفتن مصرف و مواجه شدن ما با کمبود دارو بود که البته این معضل با واردات و سه شیفته شدن تولیدات در حال جبران است.

عین اللهی تصریح کرد: این قول را می‌دهم ظرف یک الی ۲ ماه آینده کمبود دارو در این چند قلم دارویی جبران شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها