يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۴۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۰۵ دی ۱۴۰۱
سقف تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی در بانک ملت افزایش یافت.
به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روابط عمومی بانک ملت، با تصویب هیات عامل این بانک و در راستای اجرای مصوبه شورای پول و اعتبار سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی تا مبلغ یک و نیم میلیارد ریال و سقف کارفرمایی به ازای به کارگیری تعداد  افراد مددجو متناسب با سقف فردی حداکثر تا مبلغ 40 میلیارد ریال تعیین شد.
همچنین سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی برای رسته‌های اعلامی مدنظر دستگاه‌های ذینفع در صورت تایید رسته‌های شغلی از سوی کمیسیون پولی و اعتباری بانک مرکزی، سه میلیارد ریال و سقف جمعی این رسته‌ها 20 درصد از کل منابع اختصاص یافته به دستگاه به تصویب رسید.
بر اساس این گزارش، مدت بازپرداخت تسهیلات یاد شده حداکثر 7 ساله و در قبال تمامی وثایق و تضامین در حدود اختیارات کمیته اعتباری مناطق بانک خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها