يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۵۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۰۸ دی ۱۴۰۱
این روزها رسانه‌های اصلاح‌طلب از هیچ اقدامی در جهت تخریب و مخدوش کردن وجهه دولت سیزدهم دریغ نمی‌کنند. در آخرین مورد از این اقدامات کینه‌توزانه، روزنامه اصلاح‌طلب «آرمان امروز» در گزارشی سطحی به جعل سخنانی از آیت‌الله جوادی آملی دست زده است.
به گزارش پایگاه 598، این روزها رسانه‌های اصلاح‌طلب از هیچ اقدامی در جهت تخریب و مخدوش کردن وجهه دولت سیزدهم دریغ نمی‌کنند. در آخرین مورد از این اقدامات کینه‌توزانه، روزنامه اصلاح‌طلب«آرمان امروز» روز گذشته در گزارشی سطحی به جعل سخنانی از آیت‌الله جوادی آملی دست زده است. 
 
این روزنامه گزارشی با روتیتر «توصیه مشفقانه آیت‌الله به دولت» و تیتر «جاده‌ای که رئیسی در آن ایستاده، احمدی‌نژاد در انتهای آن است» همراه با عکس آیت‌الله جوادی آملی در صفحه اصلی خود کار کرده است. این اتفاق درحالی‌ست که آیت‌الله جوادی آملی هیچگاه چنین سخنی نسبت به دولت رئیسی بیان نداشته است.
 
آیت‌الله جوادی آملی همواره، در همه دولت‌ها، توصیه‌های دلسوزانه‌ای خطاب به مسئولان داشته‌اند. ایشان در دیداری با محمدرضا عارف، کاندیدای پوششی اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۲، در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۹۵ با طرح بحث «دیاثت سیاسی» نسبت به غربگرایی دولت وقت هشدار دادند.
 
بر اساس کسب اطلاع خبرنگار رجانیوز، روزنامه «آرمان امروز» به دلیل تخلفات بسیاری که داشته لغو مجوز شده و به زودی به این رسانه ابلاغ خواهد شد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها