يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۵۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۱۰ دی ۱۴۰۱
عرضه گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) در شعب بانک ملت آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روابط عمومی بانک ملت، به استناد مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مقرر شد تا مرحله چهاردهم گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) در بانک ملت  از روز چهارشنبه 7 دی ماه 1401 به مشتریان عرضه شود.
بر اساس این گزارش، فروش گواهی سپرده یادشده تا اتمام مبلغ منتشره ادامه خواهد داشت و تمامی اشخاص حقیقی ایرانی بالای 18 سال می توانند نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند.
بر این اساس، گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری(عام) بانک ملت با نام و دارای تاریخ سررسید یک سال پس از تاریخ انتشار ( 7 دی ماه 1402 ) خواهد بود.
این گزارش حاکی است، نرخ سود علی الحساب گواهی سپرده جدید بانک ملت 23 درصد سالانه و قابل پرداخت در مقطع ماهانه و نرخ سود بازخرید آن پیش از تاریخ سررسید،  معادل 10 درصد سالیانه خواهد بود.
با توجه به حداکثر نرخ سود سپرده های سرمایه گذاری در بانک ها که تا پیش از این 15 درصد بود، این گواهی ها فرصتی جذاب برای سرمایه گذاری مطمئن محسوب می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها