کد خبر: ۵۱۹۷۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۱۴ دی ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه 598، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چه خبر؟!

گفتم: علی شکوری‌راد، سخنگوی جبهه اصلاحات گفته است؛ شخصیتی که خود سردار سلیمانی در زمان حیاتش به نمایش گذاشت موجب جذب مردم شد ولی شخصیتی که پس از شهادت او توسط برخی افراد و رسانه ملی و بعضاً خانواده شهید سلیمانی از او نشان داده شد، محبوبیت سردار را کاهش داده است!

گفت: ایشان آرزوهای حزبی خود را به خبر تبدیل کرده است. همه شواهد به وضوح نشان می‌دهد که محبوبیت آن شهید چند برابر شده است.

گفتم: جبهه اصلاحات حق دارد از محبوبیت سردار سلیمانی عصبانی باشد. سردار سلیمانی دشمن نشان‌دار اسرائیل بود ولی نتانیاهو مدعیان اصلاحات را سرمایه اسرائیل می‌دانست. مدعیان اصلاحات در اوج مبارزه سردار با اسرائیل، شعار نه غزه نه لبنان را که سایت وزارت ‌خارجه اسرائیل دیکته کرده بود، سر دادند. سردار دست داعش را از جان و مال و ناموس مسلمانان و از جمله مردم ایران قطع کرد ولی اصلاحاتچی‌ها اعتراض می‌کردند که چرا رزمندگان اسلام برای مقابله با داعش به سوریه و لبنان می‌روند؟! و...

گفت: با این کارنامه سیاهی که در مقابله با مواضع و عملکرد حاج قاسم داشته‌اند، چگونه انتظار دارند مردم ادعای آنها را قبول کنند؟!

گفتم: به قول ملای رومی؛ آن یکی پرسید اُشتر را که هِی از کجا می‌آیی ‌ای فرخنده پی؟ گفت از حمام گرم کوی تو گفت، این پیداست از زانوی تو!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها