يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۷۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۱۴ دی ۱۴۰۱
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در حال بررسی حادثه خیابان مختاری و شهادت پاسدار فتح‌اللهی است.

به گزارش پایگاه 598، قاسم فتح‌اللهی پاسدار سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ که در یک حادثه تیراندازی هدف افراد ناشناس قرار گرفته بود دقایقی پیش به شهادت رسید.

این شهید سه‌شنبه شب در مقابل درب منزل به ضرب چهار گلوله هدف قرار گرفت.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه ای اعلام کرد که در حال بررسی دلیل حادثه است.

از آنجایی که در تحقیقات پلیس علائم سرقت از آپارتمان‌های اطراف محل حادثه نیز مشهود است کارشناسان پلیس پایتخت این حادثه را با ابعاد مختلف بررسی و تحلیل کرده و نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها