أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۲۲۶۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
بازیکن عراقی تیم قطر به درگیری با شجاع خلیل زاده واکنش نشان داد. او بسیار خوشحال است که تیمش توانست الاهلی را شکست دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از کوره، در دیدار معوقه هفته دهم لیگ ستارگان قطر دو تیم اف سی قطر و الاهلی به مصاف هم رفتند.

این بازی که در ورزشگاه خانگی الاهلی برگزار شد در نهایت با پیروزی ۳ بر ۱ اف سی قطر به پایان رسید تا این تیم سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

بشار رسن، هافبک عراقی قطر بعد از بازی گفت: خدا را شکر که یک پیروزی مهم را به دست آوردیم. بازی را خوب آغاز کردیم و در ۲۰ دقیقه آغازین کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم. فرصت های خوبی گلزنی را خلق کردیم اما متاسفانه گل نخست را دریافت کردیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم واکنش بسیار خوبی از خود نشان دادیم و توانستیم سه گل به ثمر رسانیم تا پیروز بازی شویم. بازیکنان جوان نتیجه بازی را به سود ما تغییر دادند. مرحله سختی که در آن قرار داشتیم پشت سرگذاشتیم و با این پیروزی وضعیت تیم در جدول بهتر شد و باید روی بازی های بعدی تمرکز کرد.

در دقایق پایانی بازی بشار رسن با شجاع خلیل زاده، هم تیمی سابق خود در پرسپولیس درگیر شد. شجاع با دست بشار رسن را هول داد و این بازیکن عراقی می خواست واکنش نشان دهد که داور آنها را از هم جدا کرد.

بشار درباره درگیری با هم تیمی سابق خود در پرسپولیس گفت: شجاع همچنان دوست من در خارج از زمین و رقیبم در زمین باقی خواهد ماند. این مسائل در فوتبال امری کاملا طبیعی است.

محمد حسین کنعانی زادگان، دیگر بازیکن ایرانی الاهلی هم در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و تک گل الاهلی را با یک ضربه سر به ثمر رساند.

اف سی قطر با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۲۶ امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت؛ این درحالی است که الاهلی در رده هفتم جای دارد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها