أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۲۲۸۵۰
زمان انتشار: ۰۲:۲۶     ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
رحمان عموزاد، حسن یزدانی و کامران قاسمپور در رنکینگ جدید اتحادیه جهانی کشتی کماکان در صدر قرار دارند.

به گزارش پایگاه 598، اتحادیه جهانی کشتی در آستانه برگزاری رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای در نقاط مختلف جهان، رنکینگ برترین آزادکاران جهان را بر اساس امتیازات کسب شده در مسابقات قهرمانی جهان و ۲ تورنمنت موثر در رنکینگ اعلام کرد.

در رنکینگ اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، رحمان عموزاد در ۶۵، حسن یزدانی در ۸۶ و کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم در صدر قرار دارند؛ رضا اطری در ۶۱، یونس امامی در ۷۴، محمد نخودی در ۷۹ و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در رده دوم جای گرفتند.

زلیم خان آباکاروف از آلبانی در ۵۷، ری هیگوچی از ژاپن در ۶۱، ناریکانی از ژاپن در ۷۰، کایل دیک از آمریکا در ۷۴، جردن باروز از آمریکا در ۷۹، کایل اسنایدر از آمریکا در ۹۷ و طاها آکگل در وزن ۱۲۵ کیلوگرم از ترکیه، دیگر نفرات صدرنشین در رنکینگ جدید اتحادیه جهانی کشتی هستند.
دیوید تیلور مهم‌ترین رقیب حسن یزدانی نیز در رده سوم وزن ۸۶ کیلوگرم جای گرفته است.

تاکنون دو رویداد موثر در رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی به ترتیب در زاگرب کرواسی و قاهره مصر برگزار شده و ۲ رویداد باقیمانده تا برگزاری رقابت‌های جهانی بلگراد نیز در بیشکک قرقیزستان و بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها