يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۳۱۹۱
زمان انتشار: ۱۶:۳۵     ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
با تصمیم بانک مرکزی از امروز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۴، فروش دلار دولتی با کارت ملی از روش (پرداخت اسکناس به خریدار) به روش (واریز به حساب ارزی خریدار) تغییر کرد.

به گزارش پایگاه 598، در بخشنامه ابلاغی تأکید شده است: از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۴، روش فروش ارز صورت اسکناس در سرفصل "تأمین نیاز‌های ضروری کد ۵۶" به متقاضیان از روش (پرداخت مستقیم اسکناس به متقاضی) به روش (واریز به حساب ارزی متقاضی نزد بانک‌ها) تغییر می‌کند.

در این بخشنامه آمده است که جزئیات فرایند مذکور به زودی اعلام خواهد شد.
 
شرایط فروش ارز با کارت ملی تغییر کرد
 
همچنین در ادامه اطلاعیه خطاب به صرافی‌ها قید شده است: صرافی‌هایی که در روز‌های گذشته اقدام به خرید اسکناس از بازار متشکل معاملات ارزی نموده‌اند، با قید تسریع نسبت به فروش اسکناس‌های مذکور در سرفصل تأمین نیاز‌های ضروری کد ۵۶ طبق روال قبلی اقدام نموده و وضعیت بازارزی خود را در روز جاری صفر نمایند.
 
امروز صرافی‌ها دلار با کارت ملی را با قیمت ۴۲ هزار و ۷۰۰ تومان می‌فروشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها