کد خبر: ۵۲۳۶۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در بیانیه‌ای ضمن دعوت از عموم مردم استان قم برای حضور حماسی در راهپیمایی جهانی روز قدس، گفت: جهان باید خود را برای عصر پساصهیونیسم آماده کند.

به گزارش پایگاه 598، متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه‌تعالی
ما گفتیم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نمی‌بیند، خودشان عجله کردند و زودتر می‌خواهند بروند. (مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مسوولان نظام)

حوادث و رویداد‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی ناتوانی و پژمردگی صهیونیست‌ها را اثبات و به وضوح نشان داد که قواعد و معادلات در عرصه نبرد و دیپلماسی دچار تغییرات بنیادین شده و فصل پژمردگی و خزان این رژیم غاصب به یاری خداوند متعال همانگونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای بیان فرمودند به زودی و قبل از ۲۵ سال تعیین شده از راه خواهد رسید و جهان باید خود را برای عصر پساصهیونیسم آماده کند.

پیروزی مستضعفان در برابر ظالمان و غاصبان جزء وعده‌ها و سنت‌های خلل ناپذیر الهی است که به زودی محقق خواهد شد و نظام سلطه و امپریالیسم جهانی و برخی حکام مرتجع منطقه دیگر نخواهند توانست این رژیم در حال سقوط را نجات دهند و مسلمانان به خواست خداوند در آینده‌ای نه چندان دور نماز عید سعید فطر را در قدس شریف اقامه خواهند کرد.

به هر میزان که اتحاد، همبستگی و انسجام مردم و گروه‌های فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی بیشتر و قدرتمندتر می‌شود، مؤلفه‌های قدرت پوشالی صهیونیست‌ها روند نزولی و اضمحلال‌آمیزی به خود گرفته و در شرایط کنونی زمینه بیش از هر زمان دیگری برای نابودی این رژیم کودک‌کش و غاصب فراهم شده و این رژیم جعلی در شرایطی از بحران و فشار به سر می‌برد که هیچوقت در ۷۵ سال گذشته با آن روبه رو نشده بود.

اوضاع بحرانی در داخل سرزمین‌های اشغالی، بحران مشروعیت، افزایش فشار‌های جهانی در برابر شهرک‌سازی‌ها و عزم مقاومت اسلامی فلسطین در پیشبرد اهداف مقدس خود و بسیاری از مصادیق و جلوه‌های دیگر بیش از همیشه صدای در هم کوبیده شدن استخوان‌های رژیم صهیونیستی را آشکار کرده و زمینه فروپاشی و نابودی این غده سرطانی را از پهنه گیتی نوید می‌دهد.

جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با اعتقاد عملی به خواسته مردم راه حل همیشگی و اساسی مسأله فلسطین را برگزاری همه‌پرسی آزاد با حضور تمام اقوام و ادیان این سرزمین اعم از مسلمانان، ‌یهودیان و مسیحیان جهت تعیین حق سرنوشت خود می‌داند و از تمام ملت‌های جهان برای زمینه‌سازی این مهم و حذف غده سرطانی و غاصب صهیونیستی از دست‌اندازی به حقوق ملت‌های دیگر دعوت به عمل می‌آورد.

سپاه همیشه قهرمان امام علی بن ابی طالب(ع) با اقتدا به حدیث نورانی و راهگشای حضرت امیرالمومنین(ع) «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» و بر اساس وظیفه انسانی، دینی و اخلاقی از عموم مردم همیشه در صحنه،بصیر و انقلابی استان قم جهت حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس که یادگار همیشه زنده و نجات بخش امام خمینی عزیز است، دعوت به عمل می آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها