أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۹۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
حمید رسایی: این روزها که مواضع مهدی نصیری را می‌بینم از چرخش و سرعت سقوطش، در تعجبم.

به گزارش پایگاه 598، حمید رسایی در کانال خود نوشت: این روزها که مواضع مهدی نصیری را می‌بینم از چرخش و سرعت سقوطش، در تعجبم. اخیرا درفیلم کوتاهی، ضمن توهین به رهبری (که آن صفت شایسته خودش و دوستان جدیدش است) موضوع افول آمریکا را نوعی پیشگویی، جادوگری و ادعای آخر الزمانی دانسته و توصیه کرده از این شیادی دست بردارید.

اسفند سال ۹۴ بود، مهدی نصیری که دشمنی با غربی‌ها در کلامش موج می‌زد، در پیام‌رسان تلگرام و بعد در ایتا کانالی به نام #سیاحت_غرب راه‌اندازی کرد. در این کانال که خودش آن را مدیریت می‌کرد، فقط اخباری که غربی‌ها از مشکلاتشان ا جمله افول‌شان به زبان می‌آوردند را منتشر می‌کرد. چندبار هم از من خواست تا کانالش را در صفحات مجازی‌ام تبلیغ کنم (هنوز هم تبلیغش موجود است).

بعد از ادعاهای توهین‌آمیزی که داشت، واژه افول آمریکا را در این کانال (که آخرین‌بار در ۲۹ مهر ۱۴۰۰ بروزرسانی شده) جستجو کردم و به نتایج جالبی رسیدم. برای نمونه از تعدادی اخبار کانالش عکس گرفتم. حتما خودش هم می‌بیند. شک ندارم به این نتیجه خواهد رسید که این روزها شیادی شده برای خودش، خصوصا که دوستانش را تغییر داده!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها