أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۹۶۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
در حالی که تنها چند ساعت از زمان آغاز اجرای آتش‌بس موقت در سودان می گذرد، درگیری‌ها در مناطق مختلف این کشور از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه 598، تنها چند ساعت پس از اعلام آتش‌بس و آغاز اجرای آن، درگیری‌ها در مناطق مختلف خارطوم پایتخت سودان از سر گرفته شد.

بر اساس این گزارش، منابع محلی سودانی از آغاز مجدد درگیری‌ها در اطراف مقر فرماندهی ارتش این کشور در خارطوم و شنیده شدن صدای انفجار و برخاستن دود از این شهر خبر دادند.

به گفته خبرنگار الجزیره، سحرگاه امروز پنج شنبه در منطقه «المربعات» در غرب «ام درمان» خارطوم نیز صدای تیراندازی و انفجارهای مهیب به گوش رسیده است.

همچنین نیروهای ارتش و واکنش سریع در شرق بازار اصلی شهر «الفاشر» در غرب سودان به شدت با هم درگیر شدند.

این تحولات در حالی است که همزمان با ازسرگیری مجدد درگیری‌هاُ در منطقه «حمد» خارطوم انفجار مهیبی اتفاق افتاد.

گفتنی است که نیروهای واکنش سریع سودان عصر دیروز چهارشنبه موافقت خود را با تمدید دوباره آتش بس در این کشور به مدت ۲۴ ساعت اعلام کردند.

 
منبع: مهر
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها