يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۵۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
2 نفر بر اثر انفجار مهمات در یکی از مراکز سپاه در دامغان شهید شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از خبرگزاری فارس از دامغان، عصر امروز بر اثر انفجار مهمات در یک آمادگاه پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان دامغان، دو نفر شهید و تعدادی از نیروهای سپاه مجروح شدند.

روابط‌عمومی سپاه دامغان در اطلاعیه‌ای از شهادت «جمال شبستانی» و «علی علی‌حسینی»، دو تن از کارکنان سپاه در حادثه انفجار عصر امروز در مرکز آمار و پشتیبانی سپاه در حومه دامغان خبر داد.

در اطلاعیه جدید آمده است: در پی بروز حادثه انفجار حین تفکیک و جداسازی مهمات ضایعاتی در مرکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومه دامغان، دو تن از کارکنان این مرکز به نام‌های جمال شبستانی و علی علی‌حسینی به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و سه تن دیگر از کارکنان نیز مجروح و در بیمارستان بستری شدند و در حال درمان هستند.

سپاه دامغان با تبریک و تسلیت شهادت شهدای این حادثه به خانواده‌های معظم و نیز همکاران شریف آنان، متعاقباً آیین‌های تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهیدان را اعلام خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها