کد خبر: ۵۲۴۸۸۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۷     ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
روز گذشته نیلوفر شاکری در یک استوری اینستاگرامی روایتی جدید از ماجرای آرمیتا عباسی را منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، آرمیتا عباسی از عناصر آشوب‌های پاییزی که با عفو از زندان آزاد شده است این روزها زیر فشار شدید ضدانقلاب قرار دارد، اوایل آبان ماه ۱۴۰۱ خبرگزاری آمریکایی سی‌ان‌ان مدعی تجاوز به آرمیتا عباسی در زندان شد.

سی‌ان‌ان گرچه گزارش خود را یک گزارش تحقیقی نامیده بود، اما در متن گزارش جز چند شاهد عینی ناشناس و بی هویت، مستندی ذکر نشده بود.

سی‌ان‌ان حتی مدعی می‌شود آرمیتا عباسی در حالی به بیمارستان آورده شده که دچار خونریزی ناشی از تجاوز بوده است.

عاقبت سیاه بازی آرمیتا عباسی+عکس

عاقبت سیاه بازی آرمیتا عباسی+عکس

آن روزها ماجرای آرمیتا در صد اخبار قرار داشته و از او به عنوان زنی یاد می‌شد که مورد تجاوز جنسی در بازداشتگاه قرار گرفته است اما شرایط مناسب آرمیتا عباسی پس از آزادی از زندان باعث شد تا سناریوی دروغین تجاوز و شکنجه در زندان لو برود.

خانم عباسی به محض آزادی از زندان صاویری از خود منتشر کرد که باعث شد مورد انتقاد شدید محافل خبری ضد انقلاب قرار بگیرد. او برخلاف داستان پردازی ضد انقلاب نه تنها وضع روحی و جسمی بدی نداشت بلکه حتی نسبت به قبل از زندان رفتن وضعیت بهتری داشت.

همین دست تصاویر منتشر شده باعث شد تا یک کاربر روی تصویر این فرد پس از آزادی از زندان، بنویسد: «احتمالاً پاچه‌مو پاره کنین، ولی این آدم اونی که ازش ساختن نیست! این موها، این ناخن‌ها، این قیافه شاداب مال کسی نیست که با خونریزی داخلی به بیمارستان رفته و دوباره دزدیده شده!»

سی‌ان‌ان مدعی شده بود موهای آرمیتا در زندان تراشیده شده و حالا طبیعی است کاربران از دیدن موهای رنگ شده او تعجب کنند! یک کاربر دیگر نوشته: «این خانم آرمیتا عباسی هست. همونی که ضدانقلاب مدعی هست که جمهوری اسلامی ناخن‌هاش رو کشیده، موهاشو تراشیده، در اعتصاب غذا بوده و بهش تجاوز شده؛ چرا پس اینقدرخوشحاله و ناخن‌هاش بلنده؟»

کاربر دیگری هم نوشته: «اینو می‌گفتن در حال مرگه؟ زندانهای ایران علاوه بر غذای خوب، ناخن‌کار هم داره انگار».

سطح فشار بر این عنصر آشوب به حدی است که این فرد در پستی اینستاگرامی نوشته است:

فقط من تریبون دارم؟ چرا به بقیه گیر نمیدید؟

راستی امروز حقوق گرفتید بابت مسیجایی که بهم دادید؟

عزیزم شما [برای من] هشتگ زدی تهشم منتظر بودی جنازمو ببینی، وقتی دیدی زنده‌ام انگار بیشتر ناراحت شدی!

همچنان داری تمام تلاشتو میکنی که جنازمو ببینی!

البته این تمام ماجرای آرمیتا عباسی نبود و پس از آزادی از زندان با توهین و حمله سایبری های معاند و برخی رسانه های آن ها مواجهه شد. آن ها نسبت به عوام فریبی آرمیتا و اقوامش خشمگین شده و بابت حمایت از او پشیمان بودند.

برخی کاربران توئیتری این اظهارات و ادعا های دروغین را تمسخر کرده و با شکنجه های ساواک در حکومت پهلوی مقایسه می کردند.

عاقبت سیاه بازی آرمیتا عباسی+عکس

روز گذشته نیلوفر شاکری در یک استوری اینستاگرامی روایتی دیگر از ماجرای آرمیتا را منتشر کرده و نوشته است:

دومین روز دستگیری ما آرمیتا رو گرفتن ۲ روزم قبل من آزاد شد. از اول تا آخرش رو حفظم. حتی یک سیلی هم نخورد حتی یه تو هم نشنید. وقتی هیچکس تماس نداشت این خانوم داشت! وقتی همه ممنوع الملاقات بودن این خانوم با باباش ملاقات حضوری داشت. وقتی همه ممنوع الوکیل بودن این خانوم وکیل داشت. اخبار داخل زندان رو میفروخت تایم تماس میگرفت. دیگه نمیتونم سکوت کنم. وقتی ما اعتصاب بودیم مادرش چو انداخت ما واسه آرمیتا اعتصاب کردیم... م.

عاقبت سیاه بازی آرمیتا عباسی+عکس

اظهارات نیلوفر شاکری، بیانگر رفاه و خوشگذرانی آرمیتا عباسی در زندان بوده است. البته این اظهارات تبدیل به جدل لفظی شده و آرمیتا عباسی نیز آن ها را بی پاسخ نگذاشته است. آرمیتا نیز در استوری خود علیه نیلوفر شاکری افشاگری کرده و مدعی شده که شاکری در زمان بازداشت برای جلب توجه رسانه ها اقدام به خوردن وایتکس به منظور خونریزی داخلی کرده است.

عاقبت سیاه بازی آرمیتا عباسی+عکس

افشاگری های شاکریو آرمیتا عباسی علیه یکدیگر موجب شده ارتش سایبری معاندین نیز نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده و حتی خواهان بایکوت اپوزیسیون و رسانه های معاند به ویژه اینترشنال بشوند.

عاقبت سیاه بازی آرمیتا عباسی+عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها