امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۲۴۹۴۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
تیم فوتبال پیکان در شرایطی در یکی از سرنوشت‌ساز ترین دیدارهای لیگ مقابل سپاهان به میدان خواهد رفت که در این بازی ۱۴ بازیکن این تیم غایب هستند.

به گزارش پایگاه خبری 598، تیم فوتبال پیکان در شرایطی خود را برای بازی با سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر آماده می‌کند که این روزها شرایط این تیم سخت‌تر از همیشه است.

پیکان هفته گذشته مقابل پرسپولیس که یکی از مدعی اصلی قهرمانی است به میدان رفت با نتیجه یک بر صفر در این دیدار شکست خورد. خودروسازان روز جمعه نیز به مصاف دیگر مدعی قهرمانی یعنی سپاهان خواهد رفت و می‌تواند در این بازی با گرفتن امتیاز از زردپوشان، فرش قرمز قهرمانی را برای پرسپولیس پهن کنند.

این در حالی است که دست مجتبی حسینی برای این مسابقه خالی تر از همیشه است و او ۱۴ بازیکنش را برای دیدار با سپاهان ندارد. در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس بهروز نوروزی، ابراهیم صالحی و ساسان حسینی از موعود بنیادی‌فر اخطار دریافت کردند تا از دیدار برابر سپاهان محروم شوند. اخطارهایی که با حرف و حدیث زیاد همراه بود و حالا تصمیمات جنجالی موعود بنیادی‌فر در دیدار پرسپولیس مقابل پیکان، دست بر قضا باعث محرومیت بازیکنان تاثیرگذار پیکان شده و به کمک سپاهان امده است.

از طرفی علاوه بر این بخش عظیمی از بازیکنان پیکان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند.

مجتبی حقدوست و امیرحسین غلامی که رباط صلیبی پایشان را عمل کردند و قادر به همراهی تیمشان نیستند. امیر حسین عزیزی از ناحیه مچ پا شکستگی دارد و همچنان غایب است.

سامان فلاح که بعد از تصادف در تعطیلات نوروز با وجود بازگشت به تمرینات هنوز شرایط حضور در بازی را پیدا نکرده است. امیر حسین شبانی، دانیال جهانبخش، علی رمضانی هم از ناحیه همسترینگ مصدوم هستند و غایب هستند.

محمد بلبلی و محمدرضا رئوفی منش هم مصدومیت از ناحیه دوقلو را پشت سر می‌گذارند. از طرفی تیتو اوکلو و محمد علی کاظمی هم در بازی با پرسپولیس مصدوم شدند و به احتمال فراوان بازی با سپاهان را از دست خواهند داد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها