امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۲۵۶۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک خودرو جرم تلقی شده و با معرفی متخلف به مراجع قضایی، قانونگذار برای این تخلف ۶ ماه تا یکسال حبس در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری 598، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در هفته گذشته طرح برخورد با تخلفات پوشش، مخدوشی و دستکاری پلاک موتورسیکلت‌ها در شهر تهران به مرحله اجرا درآمد و از امروز شنبه نیز این طرح به صورت ویژه در مورد خودروها هم اجرا می‌شود.

سرهنگ رازقی گفت: برابر قانون و ضوابط تمامی خودروها می‌بایست پلاک داشته باشند و تخلف از ناحیه پلاک مانند پوشش، مخدوشی و دستکاری پلاک از دید پلیس دور نخواهد ماند و پلیس راهور تهران بزرگ با هر یک از این موارد برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی برخورد قاطع و قانونی انجام می‌دهد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه هویت خودرو پلاک آن است گفت: اگر راننده‌ای اقدام به دستکاری در ارقام وسیله نقلیه نماید و با این کار پلاک خودروی دیگر، اعمال قانون و جریمه شود، ضمن اعمال مجازات و توقیف و تشکیل پرونده جهت معرفی به مراجع قضایی، راننده باید صورت وضعیت خلافی خود و آن خودرو را نیز پرداخت نماید.

وی افزود: دستکاری، مخدوشی و پوشش پلاک جزء خطوط قرمز پلیس محسوب می‌شود و وقتی خودرویی پلاک ندارد و یا راننده آن اقدام به پوشش و دستکاری پلاک می‌نماید در واقع هویت آن وسیله نقلیه شناخته شده نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها