أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۲۵۸۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده فارابی دانشگاه تهران گفت: تحریم بسیج دانشجویی موجبات اتحاد امت حزب الله در دانشگاه ها را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، محمد یوسفی نژاد مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده فارابی دانشگاه تهران، در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن محکومیت اقدام حقیرانه و خصمانه اتحادیه اروپا و ایادی رو به افولشان در تحریم شجره ی طیبه بسیج دانشجویی  با بهانه های کذب و مزورانه تامین حقوق بشرگفت: حال که مستکبران عالم در اتاق فکر های غربی اوج استیصال و دنائت خود را به نمایش گذاشتند و در اقدامی مضحک، همسنگران و همرزمان انقلابی و همیشه در صحنه ما را در تشکل مقدس بسیج دانشجویی در بسته مجوف تحریمی خود قرار دادند، باید بدانند با چنین اقدامات پوچ و بیهوده، صرفا موجبات استواری و اتحاد و یکدلی امت حزب الله را فراهم می‌کنند.

عضو کمیسیون سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: اینبار دشمنان قسم خورده انقلاب، نقاب نفاق و دورویی را برداشتند و با تمام ادعاهای بشر دوستانه شان قصد منزوی کردن این نهاد دانشجویی و مردمی را دارند اما نمی‌دانند هیچ حد و مرزی تاب تحدید گستره عظیم مجاهدت های فرزندان روح الله و سربازان امام زمان(عج) را ندارد.

این فعال دانشجویی در ادامه تاکید کرد: این حرکت آنقدر نمادین و طنز است که نه تنها ارزش مجاهدت بسیجیان در سنگر علم و جهاد را یادآوری کرده بلکه بغض و کینه‌ دشمنان را بیش از پیش نمایان ساخته است و به راستی این هجمه از عناد و کینه ورزی مدال افتخار بسیجیان در زمین دانشگاه است. 

وی افزود: دانشجویان بسیجی با بصیرت خود در فتنه های اخیر چونان خاری در چشم بدخواهان نظام اسلامی، به تبیین واقعیت ها و پاسداری از ارزش ها پرداختند و داغ سست شدن پایه های نظام را بر دل استکبار جهانی گذاشتند و نهایت خباثت و عجز مستکبرین در این جریان فقط دست زدن به تحریم های واهی به عنوان جوسازی های بشردوستانه است.

این عضو کمیسیون واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: جدای از غرض ورزی های این سازمان بین المللی، مگر دنیای غرب داعیه دار لیبرالیسم یعنی آزادی بیان و آزادی کنش های اجتماعی و سیاسی نیست؛ پس چرا این نهاد های اجتماعی_ سیاسی را محدود می کنند!

یوسفی نژاد افزود: سردمداران غربی بهتر است در نظم نوین جهانی با تعقل بیشتری عمل کنند و ان‌شاءالله به زودی با عنایت حضرت ولی عصر(عج) تحویل تاریخ به دست مجاهدان راه حق رقم خواهد خورد‌.

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فارابی ضمن یاد آوری بیانات مقام معظم رهبری که بسیج دانشجویی را مجموعه ای بزرگ و تاثیر گذار خواندند، گفت: ما دانشجویان جامعه اسلامی دانشگاه تهران ضمن محکومیت این اعمال خصمانه، همراهی و همسویی برادرانه خود را با تشکل بسیج دانشجویی اعلام می‌داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها