يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۵۹۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
بنابر اعلام مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران هوا، آسمان کشور از پنج شنبه تا دوشنبه آینده شاهد شرایط جوی متفاوتی خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری 598، روز پنجشنبه (۱۱ خرداد) در ارتفاعات شمال غرب به ویژه اردبیل، ارتفاعات البرز به ویژه البرز شرقی، جنوب شرق سیستان و بلوچستان و به صورت پراکنده در ارتفاعات مرکزی کشور، افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ، افزایش سرعت باد همراه با تندباد موقتی به‌ویژه برای ساعات بعدازظهر مورد انتظار است.

طی روزهای جمعه تا دوشنبه هفته آینده (١٢ تا ١٥ خرداد)، به ویژه در ساعت‌های بعدازظهر در ارتفاعات مرکزی کشور همچون استان‌های کرمان، یزد، اصفهان، شمال و شرق فارس، شمال هرمزگان و به‌صورت پراکنده در ارتفاعات سیستان و بلوچستان، رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ همراه با وزش باد موقتی شدید پیش‌بینی می‌شود که احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب و افزایش جریان آب رودخانه‌های فصلی وجود دارد. جمعه شدت بارش‌ها به‌ویژه در ارتفاعات کرمان منجر به بارش‌های سیل آسا می‌شود.

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز نیز شرایط بارش‌های رگباری موقتی شدید و رعدوبرق را تجربه می‌کنند.

وضعیت جوی ارتفاعات تهران آفتابی همراه با وزش باد به‌تدریج از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه (۱۱ تا ۱۲ خرداد) به تناوب افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق پراکنده و موقتی همراه با افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها