يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۵۹۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
مدیرکل راهداری البرز خبر داد؛
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه تهران - شمال محدوده عوارضی و حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای آزادراه سنگین است.

به گزارش پایگاه خبری 598، علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا گچسر و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه سنگین است‌.

وی بیان کرد: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل کلاک تا پل فردیس و حدفاصل مهرویلا تا گلدشت و محدوده کوهسار سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به تردد ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال محدوده عوارضی و حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای آزادراه متذکر شد: این محور نیز دارای بارش باران است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها