أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۶۰۰۳
زمان انتشار: ۰۰:۴۷     ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با سراج۲۴:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: سازمانهای غیررسمی حقوق بشری درآمد و شیوه درآمدی کثیفی را برای امرار معاش و تامین هزینه های زندگیشان انتخاب کرده اند که با شعارهای خوب اما در جهت قدرت سلطه گران و سرپوش گذاشتن روی قدرتهای جهانی فعالیت می کنند.

به گزارش پایگاه 598، جعفر قنادباشی در گفتگو با خبرنگار سراج24، پیرامون چرایی تشکیل سازمان های حقوق بشری غیررسمی و ماموریت های پشت پرده این سازمان های وابسته، اظهار داشت: این سازمانها در امریکا و اروپا به صورت سازمانهای مردم نهاد فعالیت دارند که صرفا سرپوشی برای کارهای دولتی در سطح کلان هستند و عمده آنها رویکرد کاسب کارانه دارند و برای منافع مادی و سیاسی فعالیت می کنند. 

وی افزود: مدتهاست آمریکایی ها به این نتیجه رسیده اند که به جای کار در سطوح بین المللی باید به سازمانهای مردم نهاد و حقوق بشری متوسل شوند لذا وقتی این سازمانها فعال می شوند دشمنان آمریکا را نشانه می گیرند و در مورد دوستان آمریکا صحبت می کنند. 
کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: اگر کارنامه سازمانهای حقوق بشری سازمان ملل متحد که همه کشورها عضو آن هستند را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که متاسفانه این سازمان در جهت پیشبرد سیاستهای آمریکا و کسانی که زمام سازملن ملل متحد را در دست دارند عمل می کند. 

قنادباشی عنوان داشت: برخی ورشکستگان سیاسی در خارج از کشور در دسته دگراندیشان دسته بندی می شوند که فرصت طلبان و سودجویانی هستند که در صدد تامین زندگی اشرافی خود در کشورهای اروپایی بوده و حقوق بشر دستاویزی است برای اینکه بتوانند هزینه های زندگی اشرافی شان را تامین کنند و این هزینه یک مستمری از طرف کشورهای مخالف کشور ما است که دریافت می کنند. 

وی ادامه داد: تعدادی از این سازمانهای حقوق بشری غیررسمی را زمانی عربستان حمایت می کرد اما الان با بهبود روابط کشور ما و عربستان، اعضای آنها نگرانی بزرگی در مورد تامین هزینه های زندگی اشرافی و مستمری شان پیدا کرده اند چراکه روابط خوب ما با عربستان باعث کاهش مواجب آنها شده و به همین دلیل به دنبال کشورهایی هستند که با جمهوری اسلامی دشمن هستند و از آنها مبالغ هنگفتی به اسم دفاع از حقوق بشر و برای ادامه زندگی خودشان در اروپا دریافت می کنند، چنانچه این سازمانها فعالیت های بشردوستانه انجام می دادند به کشورهای جهان سوم می رفتند و فعالیتهای بشردوستانه شان را در آنجا انجام می دادند. 

کارشناس مسائل راهبردی جهان اسلام تشریح کرد: به عنوان مثال الان در برخی کشورهای آفریقایی قحطی اتفاق افتاده و مبالغی برای مقابله با قحطی اختصاص داده شده اما معلوم نیست در کجا هزینه می شود! این مبالغ جهت منافع سازمانهای حقوق بشری غیررسمی استفاده می شود؛ حال وضعیت در مورد کشور ما نیز به همین منوال است و این سازمانها برای بهره برداری از منافعی که به آنها می رسد خود را حقوق بشری جلوه می دهند. 

وی اضافه کرد: سازمانهای غیررسمی حقوق بشری درآمد و شیوه درآمدی کثیفی را برای امرار معاش و تامین هزینه های زندگیشان انتخاب کرده اند که با شعارهای خوب اما در جهت قدرت سلطه گران و سرپوش گذاشتن روی قدرتهای جهانی فعالیت می کنند و این ماهیت واقعی سازمانهای حقوق بشری است که بنام ایران فعالیت می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها