أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۶۰۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
با وجود آغاز اولین روز کاری پس از تعطیلات، قیمت خودرو مقاومت عجیبی از خود نشان می‌دهد و راضی به تغییر نیست. خریداران نیز هنوز رغبتی به حضور در بازار ندارند و گویا به تعطیلات آخر فصل رفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری 598، قیمت خودرو در اولین روز از نیمه دوم خرداد ماه ۱۴۰۲، با توجه به قیمت‌های وب‌سایت کارنامه، هیچ تغییری نسبت به روز گذشته نداشت.

امروز پس از دو روز تعطیلی، بازار دوباره بازگشایی شد، اما باز هم مقاومت عجیبی در تغییر قیمت محصولات به‌چشم می‌خورد. طوری که اکثر محصولات، ثبات قیمتی چند روز گذشته را حفظ کردند.

در بازار هنوز خریداری پیدا نمی‌شود و اندک افرادی که به چشم می‌خورند صرفاً فروشنده هستند.

قیمت خودروهای داخلی

در سایت‌های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است.

پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ بدون اینکه تغییری داشته باشند، به ترتیب با همان نرخ‌های ۳۳۵ میلیون و ۳۵۵ میلیون تومان معامله شدند.

کوئیک دنده‌ای S نیز متاثر از سایر محصولات بازار، با همان مبلغ چند روز گذشته، یعنی ۳۶۴ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ همانند سایر خودروهای بازار، بدون افزایش و کاهش قیمتی، به همان مبلغ ۵۳۰ میلیونی خرید و فروش شد.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای که در هفته گذشته، نوسان‌های ریزی تجربه کرد، به همان نرخ ثابت چند روز گذشته، یعنی ۶۵۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

قیمت خودرو امروز ۱۶ خرداد +جدول

قیمت خودروهای خارجی و مونتاژی

امروز همانند روزهای گذشته در بازار خودروهای خارجی و مونتاژی نیز، نوسان قابل توجهی مشاهده نمی‌شود.

ام‌وی‌ام X۲۲ PRO، کراس‌اوور کامپکت مدیران خودرو بوده که بی‌نصیب از روند بازار نبود. بر این اساس قیمت این کراس‌اوور مونتاژی در همان نرخ ۹۹۰ میلیونی ثابت ماند.

جک S۵ نیوفیس، از دیگر کراس‌اوورهای بازار محسوب می‌شود که باوجود کاهش قیمت‌های شدید، پس از چند روز باز هم توانست در همان نرخ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومانی پافشاری کند.

ریسپکت پرایم، که نوسان‌های عجیبی در هفته گذشته داشت، از چند روز گذشته با قیمت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در حال معامله است.

کراس‌اوور فردا T۵ با مدل ۱۴۰۱، پس از نوسان‌های ریزی رو به بالا، به نرخ یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان خرید و فروش شد.

قیمت خودرو امروز ۱۶ خرداد +جدول

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

باتوجه به اینکه تنها یک روز تا تعطیلات آخر هفته فاصله داریم، انتظار می‌رود در طول یک روز آینده، قیمت خودرو شاهد تغییرات عجیبی نباشد.

اما باتوجه به تعطیلی‌های گسترده بازار در هفته اخیر، احتمالا تحرکاتی در هفته آینده صورت بگیرد. از طرفی عده‌ای از کارشناسان، این ثبات قیمتی را ناشی از نبود خریدار در بازار می‌دانند و بر این باورند؛ به‌دلیل افزایش سرسام‌آور قیمت خودرو در چند ماه گذشته، مردم توان خرید خودروی صفر را از دست داده‌اند و با خبر آزادسازی واردات خودروهای کارکرده، احتمال دارد که رکود بازار خودروهای صفر، عمیق‌تر شود.

منبع:تجارت‌نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها