يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۶۲۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
شورای رقابت در جلسه اخیر خود تغییرات قیمت 28 محصول ایران‌خودرو را مصوب کرد که بر اساس آن قیمت برخی محصولات نسبت به نرخ‌گذاری قبلی کاهش و برخی نیز افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس، شورای رقابت در جلسه سه شنبه مورخ 140.3.16  با موضوع بررسی قیمت ناشی از تغییرات اجباری و اختیاری جدید تغییرات قیمت جدید 28 محصول ایران خودرو را تعیین کرد. 

این تغییرات قیمت در این خودروها بر اساس یک سری تغییرات فنی‌ و آپشنی و تغییرات استاندارد اجباری صورت گرفته است‌.

براساس پیوست مصوبه جلسه 574 شورای رقابت، فهرست تغییرات قیمت‌های جدید محصولات ایران خودرو به شرح جدول زیر است. 

 

به گزارش فارس، شورای رقابت در اواخر فروردین ماه امسال قیمت خودروهای تولید داخل دو خودروساز ایران خودرو و سایپا را مصوب کرد که براساس مصوبه شورای رقابت قیمت این خودروها آن زمان به طور میانگین 29 درصد افزایش یافت. 

 


قیمت‌های مصوب تولیدات ایران خودرو در فروردین 1402 توسط شورای رقابت

پس از آن نیز شورای رقابت و در اواسط اردیبهشت امسال قیمت 17 خودروی مونتاژی را برای اولین بار مصوب کرد که قیمت‌های مصوب شورای رقابت کاهش قابل ملاحظه‌ای نسبت به قیمت کارخانه‌ای خودروها داشت. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها